Printre cei mai mari retaileri de pe plan local se află și Flanco, cu o vechime în piață de 27 de ani. Aflăm astăzi că retailerul își continuă strategia de expansiune, alegând să deschidă noi magazine în centre comerciale cu trafic ridicat în Arad și Bârlad. Odată cu aceste deschideri, retailerul ajunge la o rețea de 160 de puncte de vânzare, situate în 112 orașe ale țării. Detalii avem mai jos.
Cel de-al doilea magazin Flanco din Arad este situat în Atrium Mall și se întinde pe o suprafață de 450 de metri pătrați. Acesta pune la dispoziția clienților o gamă optimizată de produse, oferte speciale de inaugurare, dar și toate serviciile oferite în celelalte magazine ale rețelei.
Aflăm că la finalul lunii, pe 30 noiembrie, va avea loc și deschiderea magazinului din Bârlad, situat și el într-un centru comercial - Bârlad Value Center. Este, de asemenea, al doilea la număr din oraș. Cu o suprafață de 450 de metri pătrați, acest magazin își așteaptă primii clienți în zilele următoare cu oferte variate, produse și mărci cunoscute.
În plus, începând cu data de 3 decembrie, clienții își vor putea utiliza și voucherele primite în cadrul programului “Rabla pentru electrocasnice”, profitând și de ofertele de inaugurare.
Ionuț Cîrstea, Retail Manager Flanco, spune:
„În ciuda dificultăților aduse de pandemie și de măsurile de restricție, pe tot parcursul anului am continuat să investim în magazine fizice cu potențial, în paralel cu consolidarea platformelor digitale, ajungând, astfel, la o rețea de 160 de puncte de vânzare. Deschiderea de magazine în centre comerciale cu trafic ridicat, precum Atrium Mall și Bârlad Value Center, se înscrie în strategia noastră de dezvoltare, trasată în urma reevaluării rețelei de magazine fizice de la finalul anului trecut.
Cu produse pre-selectate pentru clienți, astfel încât aceștia să găsească la raft repere de calitate și best seller-uri, dar și servicii de finanțare diverse și posibilitatea de a ridica din magazin comanda online, cele două magazine aduc o experiență omnichannel cumpărătorului, la fel ca celelalte puncte ale rețelei.”
Investiția în cele două magazine noi Flanco s-a ridicat la o valoare de aproximativ 1.5 milioane de lei. Astfel, în rețeaua este formată acum din 160 de magazine, aflate în 112 orașe ale țării. Totodată, merită menționat că serviciul „Livrare și verificare produs direct în magazin” este disponibil acum în toată țara, oferind cumpărătorilor transport gratuit și posibilitatea de a verifica în magazin, împreună cu un consultant, produsul comandat online.