Flanco a demarat patru mari proiecte de digitalizare a documentelor, pentru diminuarea cantității de hârtie utilizată și protejarea mediului înconjurător

1.002 ori
<b>Flanco a demarat patru mari proiecte de digitalizare a documentelor, pentru diminuarea cantității de hârtie utilizată și protejarea mediului înconjurător</b>Flanco implementează un proces amplu de digitalizare a documentelor pentru protejarea mediului înconjurător. Acest proces se înscrie într-un proiect amplu de digitalizare ce presupune semnarea electronică a contractelor de credit, implementarea

Flanco implementează un proces amplu de digitalizare a documentelor pentru protejarea mediului înconjurător. Acest proces se înscrie într-un proiect amplu de digitalizare ce presupune semnarea electronică a contractelor de credit, implementarea etichetelor electronice, transmiterea de documente în format digital (EDI – Electronic Data Interchange), precum și utilizarea soluțiilor de arhivare electronică. Aflăm astăzi că implementarea a început deja și este planificată pentru o perioadă de trei ani. Detalii despre cele patru proiecte avem mai jos.

Valoarea investiției făcute de Flanco ajunge la 20 de milioane de lei. Astfel, într-un singur an, retailerul va economisi aproape 50 de tone de hârtie, peste 736 de copaci fiind salvați, iar în 5 ani cifrele vor ajunge la 245 de tone de hârtie, respectiv aproape 3700 de copaci. La începutul lunii decembrie, Flanco a introdus semnarea exclusiv electronică a contractelor de credit încheiate în întreaga sa rețea de magazine. Acest lucru s-a realizat alături de partenerul său financiar BT Direct. Demersul va reduce timpul necesar obținerii unui credit și va elimina cantitatea de pagini tipărite pe an. Totodată, clienții vor primi copii ale contractelor de credit în format electronic.

Florin Constantin, Director IT Flanco, a declarat:

“Ne dorim să eficientizăm procesele și să reducem timpii de așteptare din magazin, în avantajul clienților noștri, dar și să colaborăm cu aceștia pentru a ne proteja planeta, renunțând treptat la cât mai multe surse de poluare. Prioritatea noastră este să ne asigurăm că digitalizarea contractului de credit este cât se poate de transparentă și ușor de înțeles, astfel că toți consilierii financiari din magazine sunt pregătiți să informeze clienții și să le răspundă la întrebări, pentru a nu exista nelămuriri.”

Al doilea proiect constă în înlocuirea etichetelor clasice ale produselor cu cele electronice. Acest lucru s-a întâmplat deja la începutul lunii decembrie în două mari magazine din București. În cursul anului viitor retailerul va finaliza procesul de digitalizare a etichetelor în 50 de magazine de suprafață mare, urmând ca în 2023 să fie aplicat la nivelul întregii rețele naționale. Aflăm că actualizarea constantă a etichetării duce la un consum de aproape 1 milion de coli tipărite pe an. Totodată, noul proces de afișare digital va fi mai ușor de modificat, oricând de des este nevoie, prin intermediul unei aplicații dedicate.

Ovidiu Nicușan, Director de Marketing Flanco Retail, spune:

“Începem implementarea proiectului în magazinele noastre cele mai mari, cu un număr ridicat de articole afișate la raft, astfel încât economia de hârtie și de cerneală să fie cât mai substanțială, cât mai rapid. Vorbim chiar și de o economie de timp – consilierii din magazin nu se vor mai concentra pe tipărirea, tăierea și poziționarea etichetelor la raft, astfel că își vor putea îndrepta întreaga atenție pe client și pe consilierea acestuia”

Transmiterea documentelor în format digital (EDI - Electronic Data Interchange), în special a facturilor de la furnizori transmise către sediu și magazine, economisește pe an alte 140.000 coli A4. Această schimbae vine după ce în anul 2020 retailerul a introdus deja în sediu semnătura electronică și arhivarea digitală a documentelor.

-3% din preț pe QuickMobile.ro, cupon: QUICK202
Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×