Dacă aţi avut probleme cu aplicaţia şi serviciile Fitbit pe 16 noiembrie 2023, aflaţi că nu eraţi singurii. Problema era mai răspândită decât credeţi şi a afectat foarte mulţi utilizatori. Despre ce e vorba aflaţi mai jos.
A trecut o lună de la ultimul picaj similar şi se pare că Fitbit are iar probleme. E vorba despre un picaj de server care face ca sincronizarea datelor Fitbit de pe dispozitiv cu cele de pe server să aibă probleme. Nu s-au putut sincroniza nici date de pe Pixel Watch 2, Fitbit Charge 6 sau orice alt dispozitiv care foloseşte aplicaţia Fitbit.
Totul a pornit la ora 11 dimineaţa pe 16 noiembrie şi practic a însemnat un picaj complet al aplicaţiei Fitbit, mai ales pe Coasta de Est şi de Vest a Statelor Unite. Cine pornea aplicaţia în acea perioadă primea doar un ecran cu zone goale şi cu mesajul "Syncing your data" sus, dar fără sincronizare. Dacă au trecut ore şi nu ai mai sincronizat datele, ai rămas cu cele vechi, chiar şi după o sesiune de fitness. Aveţi cazuri de plângeri pe Reddit cu privire la problemă.
Google, compania care a cumpărat Fitbit cu ani în urmă a anunţat că s-a rezolvat problema după câteva ore. La situaţia din octombrie au fost afectate mii de persoane. Gurile rele spun că integrarea soluţiilor Fitbit cu cele Google încă se face cu probleme. Au mai fost alte două mari picaje în acest an. Fitbit şi-a retras de asemenea recent produsele din peste 10 ţări.