Ferrari lansează primul său model electric; Prețul pornește de la 500.000 de euro

1.018 ori
<b>Ferrari lansează primul său model electric; Prețul pornește de la 500.000 de euro</b>Ferrari intră în lumea electrică cu stil, pregătind un model care va costa cel puțin 500.000 de euro (aproximativ 535.000 de dolari). Lansarea este planificată pentru sfârșitul anului viitor, într-o perioadă în care mulți producători auto reduc prețurile

Ferrari intră în lumea electrică cu stil, pregătind un model care va costa cel puțin 500.000 de euro (aproximativ 535.000 de dolari). Lansarea este planificată pentru sfârșitul anului viitor, într-o perioadă în care mulți producători auto reduc prețurile vehiculelor electrice din cauza cererii scăzute. Dar Ferrari pariază pe clienții săi bogați și fideli, care sunt gata să plătească pentru exclusivitate și inovație.

Ferrari construiește o nouă fabrică în Maranello, Italia, care va produce nu doar mașini electrice, ci și pe benzină și hibride. Fabrica va crește capacitatea anuală la 20.000 de vehicule, față de cele 14.000 livrate anul trecut. Este un pas mare pentru Ferrari, dar compania a demonstrat că poate extinde gama fără să piardă din exclusivitate, cum a făcut cu modelul SUV Purosangue.

Ferrari intră în lumea electrică cu stil, pregătind un model care va costa cel puțin 500.000 de euro (aproximativ 535.000 de dolari).

Pe lângă primul model electric, Ferrari lucrează deja la un al doilea, aflat în faze incipiente. Noua fabrică va deveni complet operațională în câteva luni și va adăuga o linie de asamblare suplimentară, oferind flexibilitate pentru viitor. CEO-ul Ferrari, Benedetto Vigna, a spus că această unitate va asigura capacitatea tehnică necesară pentru anii următori, fără a crește imediat producția la 20.000 de vehicule pe an.

În timp ce Ferrari se pregătește pentru această schimbare majoră, rivalii precum Lamborghini sunt mai prudenți, planificând lansarea primului lor model electric abia în 2028. Analistul Andrea Balloni de la Mediobanca se așteaptă ca modelul electric Ferrari să fie unul de nișă, reprezentând puțin peste 10% din vânzările anuale. Prețul ridicat va ajuta la menținerea marjelor de profit, acoperind investițiile în noile tehnologii electrice. Ferrari își păstrează astfel clientela fidelă, care încă preferă motoarele pe benzină, dar se pregătește și pentru viitorul electric.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×