În această dimineață am participat la un eveniment de presă important pe plan local, cel în cadrul căruia eMAG a dezvăluit detaliile campaniei Black Friday din acest an. Am aflat când se dă startul, câte produse din fiecare categorie ni s-au pregătit și ce avantaje au cei care aleg pentru prima dată abonamentul Genius.
A existat și o sesiune Q&A cu Tudor Manea (CEO) și Irina Pencea (General Manager), sesiune care a scos la iveală informații cheie despre Black Friday și despre planurile retailerului pentru anul viitor. Cea mai importantă precizare a fost aceea că eMAG are inclusă și Republica Moldova în planul de extindere, dar pentru moment nu se știe dacă aceasta se va concretiza în 2025 sau mai degrabă 2026.
Alte informații dezvăluite în cadrul sesiunii Q&A:
- Motivul pentru care Black Friday are loc atât de devreme are de-a face cu dorința de a livra înainte de zilele libere (Sf. Andrei și 1 Decembrie) când lumea nu mai este acasă pentru a prelua coletele, scenariu în care rețeaua curierului ar fi blocată, cu pachete returnate în depozit. Și clienții vor să primească mai devreme coletele, pentru Moș Nicolae, zile de onomastică
- Reducerile vor fi mai mari decât anul trecut în campania Black Friday 2024
- eMAG se concentrează mai mult pe calitatea efectivă a reducerilor, acestea fiind în medie de 30-40%
- Startul se va da dimineața pe 8 noiembrie
- Pentru eMAG a fost important să mențină prețul Genius la aceeași sumă la care s-a lansat, iar cu ocazia Black Friday 2024 prețul scade. Prioritar este aspectul de accesibilitate
- În prezent în eMAG MarketPlace sunt 56.000 de selleri
- Din cele 1.5 milioane de oferte cele mai multe produse vor fi în zona fashion, accesorii, cosmetice, decorațiuni, categorii de valoare mică și diversificate
- eMAG își dorește milioane de clienți Genius
- Sunt 2,5 milioane de clienți Wallet, eMAG vrea să crească cifra la 5 milioane
- Profitabilitatea este în plan secund, continuă investițiile
- eMAG nu are o strategie în momentul de față pentru investiții în zona offline
- eMAG își dorește să ofere acea experiență foarte bună în online, acolo unde se investește, inclusiv în AI
- într-o zi normală eMAG primește între 150.000 - 200.000 de comenzi
- eMAG nu are planuri ce implică crearea unei bănci
- Reduceri de până la 30% la automobile de Black Friday, printre care și un BMW Seria 8