eMAG devine cel mai valoros brand românesc în clasamentul anual Brand Finance, depășind valoarea de 1 miliard de euro

1.189 ori
<b>eMAG devine cel mai valoros brand românesc în clasamentul anual Brand Finance, depășind valoarea de 1 miliard de euro</b>Finalul lunii aprilie vine cu vești importante și de pe plan local, asta pentru că eMAG tocmai ce a devenit cel mai valoros brand românesc în cadrul clasamentului anual Brand Finance. Depășește valoarea de 1 miliard de euro ceea ce

Finalul lunii aprilie vine cu vești importante și de pe plan local, asta pentru că eMAG tocmai ce a devenit cel mai valoros brand românesc în cadrul clasamentului anual Brand Finance. Depășește valoarea de 1 miliard de euro ceea ce reprezintă o creștere cu 29% față de anul trecut. De asemenea, se marchează astfel poziționarea pe primul loc în România a unei companii din domeniul e-commerce.

Brand Finance este cea mai mare firmă globală independentă de evaluare și strategie de brand, iar raportul proaspăt emis scoate la iveală faptul că valoarea brandului eMAG continuă să crească, odată cu veniturile sale. Consumatorii devin tot mai familiarizați cu comerțul online în piețele cheie (România, Ungaria, Bulgaria), iar potențialul de creștere rămâne ridicat, cu toate că vorbim despre un sector online foarte competitiv și mereu în schimbare.

Iată ce spune Tudor Manea, CEO eMAG:

„Această recunoaștere reprezintă o confirmare a rolului transformator pe care comerțul online îl are în viețile oamenilor și ne motivează să ne continuăm investițiile accelerate în infrastructură și tehnologie pentru a susține evoluția stilului de viață al românilor și a transformării eMAG în ecosistem regional de ecommerce.”

În ultimii ani eMAG a investit odată cu evoluția accelerată a ecommerce în regiune și a transformării obiceiurilor de cumpărare ale oamenilor și a lansat și Genius - serviciul cu livrare rapidă și gratuită, cu obiectivul de a oferi o experiență de shopping cât mai facilă. Flexibilitatea a fost reprezentată de către infrastructura easybox și există și soluții financiare flexibile pentru achitarea eșalonată a produselro.

Retailerul investește în tehnologie și în susținerea antreprenorilor digitali care vor să facă comerț online prin eMAG Marketplace, iar în acest an va finaliza automatizarea hubului său de la Joița. Este o investiție de 90 milioane de euro care poate acomoda peste 1000 de antreprenori care se înscriu în programul Fulfilment by eMAG.

eMAG își propune să devină un ecosistem de tehnologie și comerț, acesta fiind parte dintr-un plan mai amplus care se ridică la 3,2 miliarde de lei până în 2024. 

-3% din preț pe QuickMobile.ro, cupon: QUICK202
Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×