eMAG: Black Friday 2021 dezvăluie tendinţe în comerţul online pentru anii următori

3.483 ori
<b>eMAG: Black Friday 2021 dezvăluie tendinţe în comerţul online pentru anii următori</b>Black Friday 2021 a fost cea mai mare zi de shopping din an, iar eMAG dezvăluie acum concluziile înregistrate după campania de reduceri din acest an, dar şi tendinţe pentru anii următori. O primă mare concluzie este că s-a diversificat mult coşul

Black Friday 2021 a fost cea mai mare zi de shopping din an, iar eMAG dezvăluie acum concluziile înregistrate după campania de reduceri din acest an, dar şi tendinţe pentru anii următori. O primă mare concluzie este că s-a diversificat mult coşul de cumpărături, iar comenzile se fac în majoritatea cazurilor din aplicaţia de mobil. Plată cu cardul şi livrările la EasyBox au crescut.

Clienţii au comandat în acest an peste 2.2 milioane de produse din toate categoriile, din ofertele eMAG şi ale celor 8300 de selleri din Marketplace, în creştere cu aproape 27% comparativ cu anul anterior. Valoarea comenzilor a urcat cu 24 de milioane de lei faţă de anul 2020, până la 609 milioane de lei. Rezultatele confirmă principalul trend din e-commerce şi anume diversificarea coşului de cumpărături şi integrarea comenzilor online în rutină zilnică de shopping. 

În ediţia din acest an, clienţii au adăugat în coş în medie 4 produse din categorii diferite, iar clienţii Genius au avut în medie 6 produse per comandă. În plus, au avut şi transport gratuit la Easybox şi prin curier.

Tudor Manea, CEO eMAG, a declarat:

„Ediția de anul acesta a Black Friday a scos în evidență ceea ce observasem pe parcursul anului - cumpărăturile online au devenit o constantă în viața de zi cu zi a clienților, iar Genius este noul mod de a face cumpărături. Clienții au comandat din toate categoriile, foarte multe produse pentru casă și gradină, gadget-uri, cosmetice și produse de întreținere personală, dar și haine și cadouri pentru sărbătorile de iarnă.

Pe lângă tendința de a comanda orice online, în ceea ce privește modul în care folosesc ecommerce, clienții comandă în primul rând din aplicația mobilă, plătesc cu cardul online pentru că este mai simplu și sigur și aleg livrările predictibile la easybox".

Trebuie spus şi că utilizatorii serviciului Genius au economisit 4.5 milioane de lei din costurile de transport, iar fiecare client a scutit în medie 30 de lei pentru comenzile făcute în ziua de Black Friday. Cea mai complexă comanda a unui client Genius a fost plasată din aplicaţia de mobil, plătită cu cardul online şi a inclus 73 de produse distincte, din 48 de categorii, cu livrare în Constanța. 

Apropo de comenzile de pe mobil, ele au reprezentat peste 80% din total. Numărul de produse comandate în aplicaţia eMAG a crescut cu 46% faţă de anul trecut, cea mai mare creştere din ultimii 5 ani. 

Iată şi alte câteva statistici utile:

Top categorii de produse comandate

  • Televizoare și sisteme audio – 42.500
  • Produse pentru casă și îngrijirea case – 230.000
  • Electrocasnice mici – 114.000
  • Fashion - 110.300
  • Băuturi alcoolice și cafea - 187.000
  • Smartphone-uri și smartwatch-uri – 66.000
  • Beauty și îngrijire personală - 287.000
  • Jucării – 92.000
  • Produse de protecție și echipamente medicale – 43.000
  • Frigidere și mașini de spălat – 33.000

Produse speciale de Black Friday 2021

  • Automobile - 11
  • Ceasuri și bijuterii - 126
  • Aur și monede - 4.588 grame
  • Imobiliare – 27 comenzi
  • Servicii telefonie - 821
  • Servicii medicale – 1.059
  • Pachete turistice - 1.370 nopți de cazare
  • Transport - 934 comenzi
  • Carburant - 80.000 litri
Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×