Elon Musk le spune angajaţilor să revină la birou fizic sau să îşi caute de muncă; Apar acuzaţii de spionare a angajaţilor

1.273 ori
<b>Elon Musk le spune angajaţilor să revină la birou fizic sau să îşi caute de muncă; Apar acuzaţii de spionare a angajaţilor</b>Se pare că nu doar la Amazon sunt condiţii de muncă dificile, ci şi la Tesla mai nou. A început să circule un mail intern trimis de Elon Musk angajaţilor Tesla, în care insistă pe prezenţa fizică la muncă şi le spune celor care vor să muncească

Se pare că nu doar la Amazon sunt condiţii de muncă dificile, ci şi la Tesla mai nou. A început să circule un mail intern trimis de Elon Musk angajaţilor Tesla, în care insistă pe prezenţa fizică la muncă şi le spune celor care vor să muncească de acasă să îşi caute de muncă în altă parte. Au părut şi acuzaţii de spionaj asupra angajaţilor.

Nici Musk şi nici Tesla nu au confirmat autenticitatea acelui memo, dar miliardarul a postat pe Twitter următoarele: "ar trebui să se prefacă că muncesc în altă parte". În jur de 30% dintre forţele de muncă de la birourile din SUA încă muncesc de acasă, conform unui profesor de economie de la Stanford. Multe companii au făcut tranziţia spre modul de lucru hibrid, care implică o parte din zilele lucrătoare petrecute la birou, fizic şi o parte acasă.

Cel mai bogat om din lume nu e mulţumit de asta şi a trimis un memo angajaţilor cu titlul "Munca remote nu mai este acceptabilă". Angajaţilor li se cere "un minim de 40 de ore pe săptămână prezenţă fizică la Tesla". Subliniază şi că asta e mai puţin decât li se cere angajaţilor din fabrică. Musk promite în acel memo că el personal va analiza şi aproba cazurile în care staff-ul nu poate ajunge la cota minimă de ore lucrate la birou.

O altă problemă e cu un reportaj ce arată că Tesla a angajat o firmă de relaţii publice acum 3-4 ani pentru a îşi monitoriza angajaţii pe Facebook. Un 2017-2018 angajaţii au încercat să formeze un sindicat la fabrica Tesla din Fremont, iar Tesla a plătit firma de consultanţă MWW PR pentru a le urmări postările pe Facebook şi activitatea pe grupuri.

MWW se scuză, afirmând că e ceva normal ca "într-o perioadă de creştere rapidă a unei companii să analizeze acoperirea din partea media şi social media, dar şi conversaţiile publice despre brand". Tesla începe să nu mai sune a compania la care toată lumea visează să lucreze…

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×