Poșta Română anunță astăzi extinderea parteneriatului încheiat cu eMAG ce presupune livrarea de colete către clienții retailerului online prin serviciul PostCollect. De luna viitoare, numărul oficiilor poștale ce vor furniza acest serviciu la 200 de unități răspândite în întreaga țară - oficii ce vor sta la dispoziția celor care vor dori să-și ridice produsele comandate de la un punct fix aflat în proximitatea domiciliului.
Ni se dezvăluie că în faza pilot, s-a început livrarea în doar două oficii poștale din Târgoviște și Buzău, urmând ca în etapa a doua serviciul să devină funcțional și în oficiile din București - ajungându-se la 104 oficii PostCollect operaționale în București și în 31 județe. Până pe 3 noiembrie, serviciul se va extinde în 200 oficii amplasate în toate județele țării.
Aflați că în cadrul serviciului PostCollect, operatorul național de servicii poștale preia, sortează și livrează coletele partenerului la sediul subunităților poștale participante, în funcție de alegerea clientului. Toate aceste unități selectate au ghișee special dedicate acestui serviciu, cu program extins seara și în weekend. Expedițiile eMAG sunt monitorizare în sistem Track&Trace și în momentul sosirii pachetelor, clienții sunt anunțați prin SMS că pot veni pentru ridicarea comenzii.
Se oferă și opțiunea deschiderii coletului pentru verificarea conținutului, iar conform contractului încheiat, Poșta Română poate păstra coletele avizate în oficiile poștale timp de 7 zile calendaristice de la data preluării lor de la eMAG. Din câte aflăm de pe site-ul posta-romana.ro, clienții PostCollect au prioritate, astfel că nu vor aștepta la ghișeu pentru ridicarea produsului.