AGON by AOC rămâne lider global pe piața monitoarelor de gaming în 2024

495 ori
<b>AGON by AOC rămâne lider global pe piața monitoarelor de gaming în 2024</b>AGON by AOC, sub-brandul AOC specializat pe monitoare de gaming, își menține poziția de lider global pe acest segment pentru primele trei trimestre ale anului 2024. Conform datelor furnizate de IDC Research - Gaming Tracker, brandul își consolidează..

AGON by AOC, sub-brandul AOC specializat pe monitoare de gaming, își menține poziția de lider global pe acest segment pentru primele trei trimestre ale anului 2024. Conform datelor furnizate de IDC Research - Gaming Tracker, brandul își consolidează astfel statutul, după ce a ocupat prima poziție și în 2022 și 2023. Această performanță reflectă succesul unui portofoliu diversificat, care răspunde nevoilor variate ale comunității de gaming.

AGON by AOC rămâne lider global pe piața monitoarelor de gaming în 2024

Tehnologie avansată și diversitate în portofoliu

Produsele AGON by AOC integrează tehnologii de vârf, precum panourile OLED și iluminarea MiniLED, pentru o performanță vizuală de top. Gama de monitoare include:

  • AOC GAMING G4: monitoare accesibile, cu rate ridicate de reîmprospătare și timpi de răspuns rapizi, ideale pentru bugete restrânse.
  • AGON PRO AG346UCD: ecrane QD-OLED ultra-wide pentru o experiență imersivă.
  • AGON PRO AG246FK: monitoare esports de 540 Hz, lider în industrie.

Brandul a stabilit un nou standard de referință de 180 Hz pentru ecranele de gaming, cu o cotă de piață de 19,5% în acest segment. De asemenea, a înregistrat o creștere semnificativă de 131,3% în volum de vânzări pe acest segment în T1-T3 2024.

Creșteri notabile pe piața europeană și globală

La nivel european, conform raportului CONTEXT, cota de piață a crescut de la 13,4% în 2022 la 21,3% în 2024. Această creștere este acompaniată de un salt de 44,2% în volum de vânzări, depășind avansul global al pieței de 29,9%. În segmentul premium de monitoare cu rată de reîmprospătare de 240 Hz și peste, AGON by AOC domină cu o cotă de 22,2%, marcând o creștere anuală de 41,6%.

Perspective și angajamente

César Acosta, Product & Business Manager, subliniază că succesul continuu al brandului se bazează pe inovație și pe eforturile de a redefine standardele industriei: „Cu frecvențe de 180 Hz și 240 Hz stabilite ca referință, continuăm să oferim gamerilor acces la tehnologii de vârf pentru o experiență de joc fluidă și imersivă.”

Xeni Bairaktari, Marketing Director Europe, mulțumește comunității de gaming pentru susținere, subliniind că aceasta este o sursă de inspirație pentru lansarea de produse care depășesc așteptările.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×