50% dintre vizionările TV se vor realiza de pe mobil până în 2020, conform unui studiu Ericsson ConsumerLab

269 ori
<b>50% dintre vizionările TV se vor realiza de pe mobil până în 2020, conform unui studiu Ericsson ConsumerLab</b>Era clar faptul că ne îndreptăm tot mai mult spre consumul de filme şi seriale din mers, judecând după cât de mulţi giga oferă operatorii şi abonamente şi pachete speciale care iau tot mai mult în calcul serviciile de streaming. O confirmă şi cea mai..

Era clar faptul că ne îndreptăm tot mai mult spre consumul de filme şi seriale din mers, judecând după cât de mulţi giga oferă operatorii şi abonamente şi pachete speciale care iau tot mai mult în calcul serviciile de streaming. O confirmă şi cea mai nouă ediţie a studiului anual Ericsson ConsumerLab TV & Media.

Acest studiu arată că până în 2020 50% dintre vizionările TV se vor realiza de pe mobil. Acest procent reprezintă o creştere de 85% faţă de anul 2010. Peste jumătate din vizionările de pe mobil vor fi realizate de pe un smartphone, un salt cu 160% faţă de anul 2010. Mai interesant e faptul că unul din trei clienţi va deveni utilizator de realitate virtuală, conform aceluiaşi studiu.

Aceasta este cea de-a opta ediţie a studiului anual Ericsson ConsumerLab TV and Media. E lesne de înţeles de ce consumatorul alege să privească emisiunile, serialele sau chiar competiţiile sportive preferate de pe mobil: suntem o societate mobilă, mereu pe fugă, în secolul vitezei şi mereu prinşi în trafic. Ca atare nu mai avem timp să stăm în faţa TV-ului sau PC-ului şi alegem să ne ocupăm timpul privind pe mobil, în vreme ce ne aflăm în transportul în comun sau chiar blocaţi în trafic în automobilul personal.

Studiul indică faptul că utilizatorii urmăresc 30 de ore de conţinut video şi TV pe săptămână, un record la ora actuală, incluzând şi vizionarea activa de televiziune clasică, televiziune live sau via Internet (on demand). 60% din clienţi prefera totuşi Video on Demand, cu 50% mai mulţi decât în 2010. În mod interesant căutarea unui program atractiv a devenit mai problematică, pentru că timpul petrecut pentru căutarea de conţinut a crescut la o oră pe zi, cu 13% mai mare faţă de anul trecut.

În ce priveşte tehnologia VR, aproape 55% din consumatorii care au de gând să cumpere device-uri VR preferă modelele cu preţ scăzut, iar jumătate şi-ar dori mai multe conţinuturi şi mai interesante pentru VR. Datele studiului au fost preluate din 13 ţări, după 20.000 de interviuri online, realizate cu persoane între 16 şi 69 de ani.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×