În vreme ce piața tabletelor este în continuare în declin, producătorii de smartwatch-uri și brățări fitness se pot declara chiar mulțumiți de evoluția vânzărilor acestor tip de dispozitive. Astăzi cei de la IDC ne prezintă un raport tare interesant cu privire la numărul de purtabile livrate pe piața din China în cel de-al doilea trimestru al acestui an. Ei bine, nici mai mult nici mai puțin de 9.54 astfel de produse au fost comercializate aici - cifră ce indică o creștere de 13.2% comparativ cu trimestrul trecut.
Aflăm totodată că vânzările înregistrate în trimestrul 2 din 2016 sunt cu 81.4% mai mari decât cifrele obținute în același trimestru al anului trecut (date comunicate de către IDC). Livrările de modele basic precum brățările fitness și ceasurile smart destinate copiilor au crescut cu 92.1%, în timp ce vânzările de smartwatch-uri au însumat creșteri de 3.4% comparativ cu anul trecut.
După cum puteți vedea, avem și un tabel ce include numărul de unități vândute de principalii jucători pe piața purtabilelor din China - Xiaomi fiind plasat aici în top. Compania chineză a livrat 2.8 milioane de purtabile în acest trimestru 2, în timp ce alte firme precum Lifesense și Okii au livrat 1 milion, respectiv 875.000 produse de acest tip. Apple se află pe locul cu numărul 4, cu 382.000 smartwatch-uri livrate în China în trimestrul 2.