Garmin se confruntă cu o problemă serioasă în acest moment, legată de GPS-ul smartwatch-urilor sale. Mai mulți utilizatori au constatat că ceasurile lor sunt blocate în bootloop, la repornire fiind afișat un triunghi albastru. Garmin investighează în prezent problema și a oferit o rezolvare temporară pentru aceasta. Mai jos avem detalii.
Probleme apar la nivel global și am observat că există și utilizatori din România ce se confruntă cu acest bug, pe grupul de Facebook Garmin Connect - România. Cauza nu e încă cunoscută, dar pare să aibă legătură cu serviciile de localizare integrate pe dispozitive. Iată și smartwatch-urile afectate:
- Epix Pro Gen 2
- Fenix 7 și Fenix 8
- Forerunner 165, 255, 265, 955 și 965
- Lily 2 și Lily 2 Active
- Venu 2 și 3
- Vivoactive 5
Având în vedere că discutăm despre modele noi, e posibil ca bug-ul să fie cauzat de o actualizare software sosită recent. Compania cercetează în acest moment cauza problemei și încearcă să ofere o rezolvare.
Pe pagina de suport Garmin e afișat un mesaj oficial:
Suntem conștienți de o problemă care provoacă blocarea unor dispozitive pe ecranul de pornire sau un triunghi albastru. Pentru a rezolva acest lucru, apăsați și mențineți apăsat butonul de pornire până când dispozitivul se oprește, apoi porniți-l din nou și sincronizați-l cu aplicația Garmin Connect sau Garmin Express. Dacă acest lucru nu vă rezolvă problema, vă rugăm să faceți clic aici pentru mai multe informații.
În grupul de Facebook amintit mai sus veți găsi și alte rezolvări de la utilizatori ce s-au lovit de acest bug. După cum recomandă și compania, pare că cea mai mare rată de succes e sincronizarea smartwatch-urilor afectate cu aplicația Garmin Connect (folosind smartphone-ul) sau Garmin Express (folosind un PC / laptop).