Primul produs Fitbit de după achiziţionarea de către Google este o brăţară de fitness pentru copii. Se numeşte Fitbit Ace 3 şi tocmai a debutat, cu toate detaliile oficiale. Nu are pretenţiile unui fitness tracker clasic pentru adulţi, ci mizează mai mult pe o abordare mai jucăuşă, cu pictograme pe ecran.
Ideea este de a monitoriza activităţile celor mici, dar şi somnul lor pentru a îi ajută să aibă o viaţă mai sănătoasă. Fitbit afirma că foarte mulţi micuţi nu pot merge la şcoală din cauza pandemiei şi nu mai au destulă activitate fizică. În schimb pierd timp în faţa ecranelor. Fitbit Ace 3 va stimula copiii să facă 60 de minute de activitate pe zi şi le vor oferi remindere să facă minim 250 de paşi pe oră. E vorba despre motivare şi stimulare a celui mic, plus formarea de obiceiuri sănătoase.
Astfel, odată cel mic educat în acest stil de viaţă sănătos, va rămâne cu aceste obiceiuri şi când începe şcoala în format clasic. Ace 3 are atât sleep tracker, cât şi remindere pentru ora de culcare, dar şi opţiuni pentru a stabili un program cu o oră constantă de culcare. Veţi avea nevoie de un cont special Fitbit Family pentru a utiliza acest produs, iar cu ajutorul său părinţii pot veghea asupra copiilor în fiecare zi. Interfaţa implica watch face-uri haioase, customizabile, animate şi monocrome.
Peste 20 sunt puse la dispoziţie, dar şi brăţări interschimbabile. Vor şi unele cu tematică Minions, dar şi alte accesorii legate de Minions. Produsul e gândit pentru copii de 6+ ani şi vine cu un ecran POLED, suport Bluetooth 4.2, un corp rezistent din silicon flexibil. Se poate conecta la terminale Android şi iOS şi are accelerometru pe 3 axe, dar şi motoraş cu vibraţii. Măsoară paşi, distanţă, calorii, somn şi oferă badge-uri pentru challenge-uri. Reziste până la 50 de metri adâncime şi poate fi purtat la piscină şi ocean.
Autonomia este de 8 zile cu o singură încărcare, iar produsul e disponibil de azi pe site-ul Fitbit şi la parteneri. Se va livra global de pe 15 martie, la prețul de 80 de euro.