Chiar dacă gamerii din App Store au pornit o campanie masivă de trollare a celor de la Nintendo, cu foarte multe recenzii de o steluţă din 5, Super Mario Run se dovedeşte a fi un hit. Jocul e deja listat drept "cea mai descărcată aplicaţie" în App Store în 80 de ţări şi azi vă prezentăm evoluţia sa imediat după lansare. Se pare că ar fi întrecut deja Pokemon Go.
La doar o zi după debut era aplicaţia cu cele mai mari încasări în 36 de ţări de pe glob, inclusiv în SUA, Marea Britanie, Franţa, Germania şi Brazilia. Înainte de lansare, predicţiile indicau că jocul ar urma să ajungă la 50 de milioane de descărcări în prima lună. Conform unui raport al celor de la Sensor Tower Store Store Intelligence, jocul a strâns în doar primele 24 de ore 5 milioane de downloaduri deja.
Şi asta în condiţiile în care un hit ca Pokemon GO a strâns 1.8 milioane în prima zi, iar faimosul Clash Royale doar 991.000 de descărcări. E drept că jocul Pokemon debutase în doar câteva ţări, în vreme ce Mario a sosit direct în 150 de naţiuni. În jur de 30 de milioane de utilizatori iOS au şi şi bifat să fie notificaţi când se lansează jocul, deci încă un plus pentru nou venit.
În privinţa veniturilor, Nintendo iar stă bine, cu 5 milioane de dolari generaţi la nivel global în primele 24 de ore. Între timp Pokemon GO a generat 3 milioane de dolari în acelaşi interval, iar Clash Royale 973.000 dolari. O statistică la care totuşi mustăciosul italian nu stă bine e timpul petrecut în aplicaţie, gamerii petrecând doar 16 minute în joc, faţă de 28 minute pentru Clash Royale şi 22 pentru Pokemon GO. Probabil acelea sunt minutele de nivele gratis și apoi când afla de suma de 10 euro gamerii „fug”.
Prognoza arată bine totuşi, deşi foarte multă lume e nemulţumită că trebuie să plătească 10 euro pentru a accesa toate nivelele. Cifrele se vor stabiliza pe masură ce trece timpul.