OPPO a anunţat în această săptămână implicarea în fenomenul eSports, printr-un parteneriat cu Riot Games, creatorul League of Legends. După ce a susţinut sportivi şi a fost partener oficial Wimbledon şi Roland Garros, acum OPPO activează în lumea eSports, printr-un parteneriat cu Riot pentru Campionatul League of Legends 2021.
Riot şi OPPO începeau colaborarea de fapt din 2019, iar în acest an OPPO va oferi premii jucătorilor cu rezultate deosebite. În plus va asigura transmiterea celor mai interesante momente, dar şi a interviurilor cu jucătorii şi echipele de gameri PRO. Tema ediţiei finale din acest an este Make/Break, care reprezintă mentalitatea de a realiza imposibilul şi a descoperi noi posibilităţi, o caracteristică a produselor OPPO de altfel.
OPPO nu e deloc străină de gaming, având pe telefoanele sale un mod de Gaming, care reduce distragerile pe care le-ar putea avea jucătorii şi creşte imersivitatea, dar şi alocă resurse jocului. Compania a și lansat ediții speciale de Find X2 și OPPO Watch branduite League of Legends.
Iată ce a declarat William Liu, Vicepreședinte Global de Marketing OPPO:
„Suntem foarte mândri să continuăm parteneriatul cu Riot Games și în acest an. Întotdeauna am considerat League of Legends o platformă ideală pentru a prezenta capacitățile produselor OPPO unui număr cât mai mare de gameri, la nivel global. Mai mult decât atât, ambiția de care dau dovadă jucătorii profesioniști se aseamănă foarte mult cu dorința continuă de o prezenta produse și tehnologii inovatoare. Tocmai din acest motiv, utilizatorii OPPO au parte de produse extrem de competitive care oferă o experiență de utilizare unică.”
Campionatul Mondial de League of Legends va reuni echipe de elită din 11 ţări şi regiuni într-o competiţie care a început pe 5 octombrie şi a cărei finală are loc pe 6 noiembrie în Reykjavik, Islanda. League of Legends este unul dintre cele mai populare jocuri din lume, iar acest MOBA are un total de 117 milioane de jucători activi lunar.