Dacă Netflix s-a apucat serios de gaming, incluzând jocuri pe platformă sa, iată că şi YouTube merge pe acest drum. Surse apropiate de Google afirmă că YouTube face teste interne cu un "produs nou, care va aduce gaming-ul online pe platforma sa".
Informaţia este citată chiar de către Wall Street Journal, care amintește de un email trimis angajaţilor Google invitându-i să participe la faza de testare a "noului YouTube, cunoscut ca Playables". Sursa indică faptul că YouTube Playables va permite utilizatorilor să se bucure de diferite jocuri direct în aplicaţiile YT sau pe varianta web de YouTube.
E vorba despre jocuri uşor de partajat şi de savurat, în prima fază. Printre titlurile disponibile pentru testare se număra Stack Bounce. Un purtător de cuvânt al YouTube a subliniat faptul că această companie are în interes în zona de gaming care datează de ani buni. Purtătorul de cuvânt a menţionat şi că există "experimente active cu funcţii noi, inclusiv Playables".
Integrarea gaming-ului online pe platforma YouTube se aliniază cu decizia strategia a CEO-ului Neal Mohan, care vrea să exploreze noi zone de creştere. De ce? Au început să scadă cheltuielile pe advertising. Urmând această strategie, YouTube a confirmat că testează blocarea ad blockerelor pe site-ul său.
YouTube a pus gând sau şi canalelor fanilor care se dau drept canale oficiale. O politică nouă intra în vigoare pe 21 august, prin care YouTube interzice "impersonarea" de canale sau persoane. Cei care copiază şi imita canalele, profilurile, fundalurile sau look-ul vor fi banați.