(P) 3 sfaturi SEO de succes, direct din culisele unei agenții SEO

2.111 ori
<b>(P) 3 sfaturi SEO de succes, direct din culisele unei agenții SEO</b>În situația în care v-ați dorit să vă îmbunătățiti capabilitățile în materie de optimizare SEO al site-ului vostru, astăzi avem detalii despre cum puteți face asta rmând o serie de sfaturi și trucuri SEO - asta chiar și dacă sunteți începători

În situația în care v-ați dorit să vă îmbunătățiti capabilitățile în materie de optimizare SEO al site-ului vostru, astăzi avem detalii despre cum puteți face asta rmând o serie de sfaturi și trucuri SEO - asta chiar și dacă sunteți începători. Astfel puteți crește poziționarea paginilor unui site în SERP (motoarelor de căutare) și totul începe de la optimizarea paginilor web, până la utilizarea unei platforme analitice SEO. Începătorii pot folosi cu ușurință aceleași tehnici și instrumente ca și experții SEO. 

Iată câteva trucuri pe care ni le-a dezvăluit Răzvan Alexandru, manager SEOAgency.ro:

1. Urmăriți-vă concurența

În cadrul unei agenții SEO, specialiștii înțeleg cât de mult înseamnă să ții pasul cu ceea ce face concurența, iar acest lucru nu înseamnă doar să citești ce articole mai postează concurenții pe blog sau ce comunicări au pe social media. În schimb, se folosesc elemente de analiză competitivă. De exemplu, dacă folosiți SEMrush, funcția Domain vs. Domain vă poate facilita compararea site-ului dumneavostră cu cele ale concurenței. Pur și simplu selectați cuvintele cheie pe care vreți să le cercetați, cum ar fi cele organice și veți vedea o analiză comparativă a acestor site-uri după acel cuvând cheie, poziționarea în SERP și multe altele." 

Ceea ce ați citit mai sus, sunt spusele lui Răzvan Alexandru, manager agenție SEO. Un alt sfat este acela că dacă știi cum te poziționezi față de concurență, poți să-ți stabilești strategia de marketing și de conținut pentru a urca înaintea sa. Acest lucru te va ajuta să-ți prioritizezi oportunitățile pentru anumite cuvinte cheie.

2. Documentarea asupra cuvintelor cheie

Keyword Research este esențial pentru înțelegerea unui site și competitorilor. Deși nu trebuie să fii expert SEO pentru a ști ce cuvinte cheie să utilizezi pentru site-ul tău, o agenție SEO va ști să ia în considerare mai mulți factori pentru a determina cu precizie cele mai relevante expresii. Există instrumente speciale pentru identificarea cuvintelor cheie potrivite pentru un site. Unele sunt gratuite (și au limitări), altele sunt contra cost. 

Procesul de keyword research în 3 pași

Este important să simplificați procesul de cercetare a cuvintelor cheie cât mai mult. Puteți urma acești 3 pași:

  1. Lista cuvintelor cheie - dacă în prima instanță ideea este să adunați cât mai multe cuvinte cheie relevante pentru site-ul dumneavostră, următorul pas va fi să le prioritizați. Puteți crea idei de conținut bazate pe cuvintele cheie apropiate de interesele cumpărătorilor dumneavoastră și cuvinte cheie care au echilibu bun de volum de căutare cu nivelul de dificultate pentru ranking.
  2. Strategia de conținut - în ultima etapă de keyword research puteți crea idei detaliate pentru articole de glob și alte materiale ce pot atrage publicul țintă. Pentru fiecare bucată de conținut pe care o publicați este bine să aveți în minte un cuvânt cheie țintă. Astfel, veți putea optimiza acel conținut pentru cuvântul cheie, iar șansele de a avea un ranking mai bun, după acea interogare, vor crește. 
  3. Evaluați On-Page SEO - optimizarea SEO On-Page reprezintă cheia creșterii poziționării în motoarele de căutare.

În cadrul SEOAgency se pune accentul pe îmbunătățirea factorilor On-Page SEO precum titlul paginii, descrierea Meta sau tag-urile Header, după cum afirmă în citatlul de mai jos și Răzvan Alexandru, manager agenție de optimizare SEO.

La Seoagency, atunci când colaborăm pentru un client, ne concentrăm pe îmbunătățirea factorilor On-Page SEO, inclusiv: titlul paginii, descrieri Meta, Header tags, URL-uri, etc. Un alt aspect important este că ne asigurăm că utilizăm cele mai relevante cuvinte cheie pentru a semnala pur și simplu motoarelor de căutare că acest conținut este relevant pentru căutările legate de acele cuvinte cheie. Desigur, folosim numeroase tool-uri, cum ar fi BrightEdge, pentru a identifica cele mai bune recomandări de adăugare cuvinte cheie în cele mai importante elemente din pagină."

Deși optimizarea on-page este esențială, cel mai important element pe care ar trebui să se concentreze orice profesionist SEO, iar noi facem acest lucru la Seoagency, este de a livra conținut informativ de înaltă calitate. Desigur, SEO rămâne un domeniu extrem de vast și sofisticat (optimizare rată de conversie, soluționare penalizare Google, optimizare Google Maps, advertoriale SEO pentru construire backlink-uri etc.), motiv pentru care multe firme aleg să externalizeze serviciile de marketing digital și să colaboreze pe termen lung cu o agenție SEO. 

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×