Suntem la doar câteva zile distanţă de cel mai mare eveniment de shopping al anului, Black Friday 2022, iar eMAG ni l-a pregătit pentru 11 noiembrie. Începem să aflăm cateva detalii despre această campanie de reduceri prin intermediul spuselor vicepreşedintelui eMAG, Stejara Pircan. Oficialul a participat la evenimentul retailArena 2022, unde a dezvăluit informaţii importante, inclusiv pentru partenerii din Marketplace.
Se pare că la ediţia BF din 2022 retailerul eMAG va susţine o parte din comisioanele comercianţilor din Marketplace. Stejara Pircan afirmă şi că sunt pregătite "substanţial mai multe oferte" şi a comparat ceea ce se vede deja în culise cu ce era anul trecut pe vremea asta. Pentru că eMAG susţine o parte din comisionul vânzărilor de Black Friday, partenerii din Marketplace îşi pot face calcule mai bine şi negocia din timpul cu partenerii şi furnizorii. Astfel se pot aloca mai bine stocurile. Această măsură a fost anunţată partenerilor încă din luna iulie 2022.
Chiar dacă eMAG este un magazin cunoscut mai mult pentru produse electro-IT, campania de Black Friday 2022 va aduce oferte variate pentru categorii că Home & Garden, Fashion şi Beauty. Oficialul a menţionat o "explozie de oferte" în aceste segmente în comparaţie cu anii trecuţi. Avem şi o informaţie importantă de la vicepreşedintele eMAG şi anume că Black Friday 2022 începe pe 11 noiembrie 2022 "în jurul orei 7-8 dimineaţa". Asta vă poate ajuta să ghiciţi ora exactă la concursul organizat de noi aici.
Am mai aflat şi că rămân în vigoare ofertele inedite, de la aur şi bijuterii, la automobile, pachete de sănătate la diferite clinici şi oferte turistice. Anul trecut eMAG a pus la bătaie 4.5 milioane de produse de Black Friday, iar numărul creşte în acest an.