Cum a evoluat serviciul de banking BCR George și câți clienți are în acest moment plus detalii direct de la creatorul Maurizio Poletto

1.127 ori
<b>Cum a evoluat serviciul de banking BCR George și câți clienți are în acest moment plus detalii direct de la creatorul Maurizio Poletto</b>BCR a organizat un eveniment de presă în cursul zilei de ieri, o conferință restrânsă pe parcursul căreia am aflat mai multe despre serviciul de banking George și despre cum a evoluat acesta de la lansare și până în momentul de față

BCR a organizat un eveniment de presă în cursul zilei de ieri, o conferință restrânsă pe parcursul căreia am aflat mai multe despre serviciul de banking George și despre cum a evoluat acesta de la lansare și până în momentul de față. Evenimentul a avut loc în București la cafeneaua BOB George Coffee Bar, din Centrul Vechi, iar printre gazde s-au numărat Maurizio Poletto, Chief Platform Office Erste Group, omul care a construit și coordonat proiectul George.

De asemenea, printre speakeri i-am avut și pe Marian Ignat, Director Executiv Distribuție Retail BCR și pe Petruț Lixandru, Șef Departament Canale Digitale de Distribuție BCR. Pe parcursul conferinței de aproximativ o oră am descoperim de unde s-a pornit cu dezvoltarea lui George, care au fost dificultățile din spatele procesului și ce unelte au fost oferite clienților de-a lungul timpului.

Maurizio Poletto

(Maurizio Poletto, Chief Platform Office Erste Group)

Direct de la Maurizio am aflat că platforma George are în prezent peste 8,5 milioane de utilizatori în țările din CEE (Austria, Republică Cehă, Slovacia, Ungaria și România), dintre care 1,6 milioane sunt utilizatori din România. Încă din start scopul a fost ca prin George clienții să aibă acces rapid la serviciile bancare BCR, într-un mod ușor și simplu de înțeles, iar acum țelul este de a livra clienților puterea de a gestiona cât mai multe dintre operațiunile lor financiare dar și să aibă un control mai bun al vieții lor financiare.

George este într-o continuă evoluție iar dorința actuală este de a face platforma cât mai accesibilă, de a o automatiza și personaliza pentru clienți. Se vrea ca George să fie un tablou general, complet și complex, de unde se pot urmări cheltuielile, pentru a ajuta consumatorii să conștientizeze modul în care își folosesc banii. 

​Din cadrul discuției am mai aflat că 10% dintre utilizatorii George sunt „power users”, cei care folosesc toate instrumentele platformei și fac analize complexe ale veniturilor, cheltuielilor și investițiilor lor. Sunt detalii și despre credite, dezvăluite de către Marian Ignat:

  • 73% din creditele de nevoi personale sunt acordate pe flux 100% digital, iar peste 98% din conturile de economii și peste 60% din depozite sunt deschise prin George.
  • De asemenea, 75% din totalul cardurilor de credit și 73% din totalul produselor de tipul descoperit de cont sunt accesate din platformă.
  • George merge acum în oglindă cu o platformă de advisory instalată în unități, ce utilizează analiza de date, prin care colegii pot oferi un diagnostic financiar gratuit clienților noștri și pot construi împreună cu aceștia un plan financiar plecând de la  obiectivele lor de viață.
  • Avem peste 7.500 de persoane care au trecut prin această platformă. Rezultatele sunt încurajatoare, pentru că 35% dintre aceștia au început să economisească după finalizarea analizei, iar principalul feedback pe care ni l-au dat clienții a fost că și-au dat seama ce era greșit în comportamentul lor financiar.

Nu în ultimul rând, de la Petruț Lixandru, Șef Departament Canale digitale de distribuție, am aflat că următoarea funcționalitate care va fi integrată în George va fi Financial Health. Scopul este de a facilita accesul educație financiară personalizată, clienții urmând a avea o perspectivă de ansamblu asupra cheltuielilor lor și își vor putea analiza comportamentul tranzacțional.

 

Impresionant este numărul de funcționalități adăugate în George de la lansare și până în prezent, aproape 300 la număr. Folosind această platformă, clienții pot accesa 14 produse de daily banking. De asemenea, am mai aflat că în momentul de față BCR încheie parteneriate pentru a putea face în viitor cât mai multe tranzacții direct din George și pentru că funcționalitatea de plăți recurente să fie disponibilă pentru cât mai mulți furnizori.

George este platforma de servicii bancare care pune accent pe simplificarea acțiunilor bancare și vrea să livreze experiența completă, cu noi și noi funcționalități adăugate regulat. Am aflat și că se pot crea conturi pentru copii rapid, iar cuvântul de ordine al conferinței a fost "economisirea" și punerea banilor deoparte pentru viitor, cu îndemn la limitare și investiții. 

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×