Cei de la Sonos recunosc astăzi pe cale oficială problemele pe care aplicația audio proprie le-a adus utilizatorilor în ultimul timp, în special fiind vorba despre update-ul livrat pe data de 7 mai. CEO-ul Patrick Spence își cere astfel scuze, promițând că va repara aplicația pentru toți clienții și partenerii, aceasta fiind prioritatea numărul 1.
Oficialul companiei spune că aplicația a fost dezvoltată pentru a permite crearea unei experiențe mai bune, cu abilitatea de a suporta mai multe inovații pe viitor și capacitatea de a deveni mai bună odată cu trecerea timpului. Cu toate acestea, de la lansare și până acum s-au găsit mai multe probleme iar rezolvarea lor a contribuit la întârzieri asupra planului de a integra funcții și funcționalități lipsă.
Încă de când cu pățania de pe 7 mai, Sonos a lansat actualizări software la fiecare două săptămâni pentru a îmbunătăți experiența, update-uri ce vor continua în perioada următoare:
Iulie și august:
- îmbunătățirea stabilității la adăugarea de noi produse
- implementarea de configurații Music Library, browse, search și play
August și septembrie:
- îmbunătățirea răspunsului la creșterea/scăderea volumului
- îmbunătățiri UI bazate pe feedback-ul utilizatorilor
- îmbunătățirea stabilității sistemului și modului de percepere erori
Septembrie și octombrie"
- restabilirea modului de editare pentru liste de redare
- îmbunătățirea funcționalității în setări