Începutul de an ne aduce şi noi iniţiative pentru consumatori, iar Autoritatea Naţională Pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) pune la dispoziţie de azi, 7 februarie un număr special de telefon pentru sesizări pe WhatsApp. Avem detalii mai jos.
Numărul este 0790219551 şi la el puteţi trimite sesizări cu privire la nereguli, unele cu caracter de urgenţă. Numărul nu suportă funcţie de apel video sau voce, ci doar mesaje scrise şi imagini care sesizează probleme în magazinele sau restaurantele din ţară. Sunt incluse aici şi facturi prea mari la energie, debranşări abuzive, mâncare stricată la hypermarket, retaileri care oferă reduceri mincinoase, o revizie la maşină sau centrală de apartament făcută defectuos şi lista poate continua.
Comisarii ANPC vor selecta dintre toate mesajele urgente primite de la consumatori pe acelea care se află în competenţa legală de soluţionare. Evident ANPC recomandă şi să faceţi reclamaţiile în mod clasic, la sediile Comisariatelor Judeţene pentru Protecţia Consumatorului sau la cel din Bucureşti. Reclamaţiile se fac prin poştă, prin mail, se pot depune personal sau telefonic.
Formularul de reclamaţie îl găsiţi aici.