Facebook anunță lansarea platformei Shops, o oportunitate pentru micile afaceri de a-și comercializa produsele online

1.674 ori
<b>Facebook anunță lansarea platformei Shops, o oportunitate pentru micile afaceri de a-și comercializa produsele online  </b>Deși încetul cu încetul economia începe se să pună pe picioare, pandemia actuală a contribuit și la modificarea stilului de business pentru multe întreprinderi și afaceri - astfel că multe restaurante au început să livreze

Deși încetul cu încetul economia începe se să pună pe picioare, pandemia actuală a contribuit și contribuie în continuare la modificarea stilului de business pentru multe întreprinderi și afaceri - astfel că multe restaurante au început să livreze mâncare la domiciliul clienților, iar magazinele nu au avut altceva de făcut decât să înceapă să-și vândă produsele online pentru a rămâne în joc.

Acest obicei al firmelor din toată lumea i-au îndemnat pe cei de la Facebook să anunțe astăzi lansarea platformei Shops. Vorbim aici despre o secțiune specială care va fi întâlnită în cadrul aplicației Facebook, dar și Instagram - o inițiativă sau mai bine spus o oportunitate pentru micile firme de a-și comercializa produsele în mediul virtual

Facebook Shops

Magazinele virtuale astfel create vor fi susținute de servicii 3rd party precum este cazul Shopify, BigCommerce sau Woo, iar potrivit CEO-ului Mark Zuckerberg, această extindere a zonei e-commerce este foarte importantă pentru începe refacerea economiei în timp ce pandemia continuă. Același oficial a mai declarat și faptul că în ultima perioadă au fost remarcate multe afaceri care pășesc pentru prima oară în mediul online pentru comercializarea de produse și servicii. 

Facebook Shops

Cum era de așteptat, deși aceste "magazine" vor putea fi create gratuit - Facebook va beneficia de pe urma reclamelor, plăților și de pe urma altor servicii integrate în pachet. Vânzătorii pot cumpăra reclame pentru magazinelor lor, urmând ca la checkout via Facebook să le fie percepută o taxă. Magazinele cu pricina odată create vor fi vizile în paginile business-urilor de pe Facebook, profilele de Instagram, dar și în reclame, respectiv povești.

Facebook Shops va oferi și o secțiune de suport prin care deținătorii magazinelor vor putea răspunde la întrebările clienților pe Messenger, Instagram, sau WhatsApp. Pe viitor vor fi create și live stream-uri sub forma unor evenimente de shopping, dar și programe de loialitate pentru cumpărătorii. Momentan, Shops debutează doar în aplicația Facebook în SUA, urmând ca din vară să ajungă și pe Instagram. 

⚡ -3% din preț pe QuickMobile.ro dacă folosești cuponul: QUICK202
Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×