în urmă cu câteva zile a fost prezentat Xiaomi Mi-Two și Mi-One S. Hardware-ul performant și prețul bun au făcut ca interesul să crească față de aceste telefoane și în alte piețe decât cea chineză.
Lei Jun, CEO al Xiaomi, a făcut numeroase vizite în ultimul timp către Taiwan și se spune că a discutat cu multe companii de retail & telefonie spre a aduce modelele Xiaomi și aici. Targetul lor pe 2012 este de 6 milioane unități. Au vândut 3.52 milioane smartphone-uri până acum și Xiaomi Mi-Two sunt sigur că îi va ajuta să atingă market share-ul dorit.
Mai multe detalii despre Xiaomi Mi-Two - 220 euro în China:
Smartphone | Xiaomi Mi-Two |
Ecran | IPS LCD de 4.3 inch cu rezoluție HD |
Procesor | Qualcomm Snapdragon S4 Pro la 1.5 GHz |
Memorie | 2 GB memorie RAM, 16 GB spațiu de stocare și microSD de până la 32 GB |
GPU | Adreno 320 |
Sistem de operare | Android 4.1 Jelly Bean |
Conectivitate | 3G cu viteze de până la 42.3 Mbps, Wi-Fi b/g/n, Wi-Fi hotspot, bluetooth 3.0, microUSB, jack de 3.5 mm, GPS |
Cameră foto și video | 8 Megapixeli și filmează la 1080p cu 30 fps, la 720p cu 90 fps, cameră frontală |
Baterie | 2000 mAh |
Greutate | - |
Grosime | 10.2 mm |
Debutul în Europa a început a fi luat în seamă de către Lei Jun și asta pentru că planurile lor pe 2013 includ un număr și mai mare de smartphone-uri comercializate. Europa ar fi prima piață luată în seamă. Trebuie să găsesc parteneri dispuși să colaboreze și să vândă telefoane Xiaomi, aici se va vedea cât de bine pus la punct este managementul companiei chineze, abilitatea de a vinde într-o piață matură, una în care Samsung domină autoritar.
Un Xiaomi Mi-Two sau Mi-One S la operator ar fi hit, chiar dacă s-ar vinde dublu fără semnarea unui contract, la 440 de euro.