Prin intermediul unui raport emis de către Ziarul Financiaraflăm astăzi detalii interesante cu privire la comportamentul publicului român din punct de vedere al achizițiilor de smartphone-urilor. Mai precis, descoperim că în primul trimestrul al acestui an, pe plan local au fost comercializate cu 26% mai multe terminale mobile inteligente comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
De asemenea, aflăm de aici faptul că Huawei România a comercializat în primul trimestru din 2016, de 4 ori mai multe smartphone-uri decât anterior - vânzări ce plasează compania acum pe locul 2 în topul celor mai mari jucători de pe piață. Acest lucru se întâmplă și datorită faptului că Huawei a început să lanseze terminale din ce în ce mai arătoase cum este cazul lui Mate S, sau Huawei P9, dar și a modelelor accesibile ca Huawei P9 Lite.
Se ajunge astfel la o cotă de piață de 12% ca număr de smartphone-uri vândute. Interesant este și faptul că Allview cade acum pe locul cu numărul 3, în timp ce Samsung România continuă a-și păstra prima poziție în cadrul acestui top. Huawei are mari așteptări ca până la finalul acestui an să se regăsească tot pe poziția secundă, distanțându-se de companiile rivale de pe plan local.