Faceboook ar fi luat decizia de a fenta ad blockerele, printr-o tehnologie specială, care îi va permite să afişeze reclame pe desktop, chiar şi pentru utilizatori ce au instalate ad blockere.
Încă nu e clar dacă pur şi simplu Facebook a plătit companiile de ad blocking pentru a îi trece pe o "listă albă", sau dacă a creat o nouă tehnologie pentru aceste reclame. Ce ştim e că rivalii FB au ales varianta cu plată pentru a avea voie să fie scoşi din filtrele ad block. Pentru a se revanşa pentru abordarea sa, compania lui Zuckerberg va oferi şi un tool special care vă va permite să selectaţi ce reclame să vedeţi, în funcţie de preferinţe.
Veţi putea să vă precizaţi domeniile de interes, să debifaţi reclamele care v-au fost asociat incorect şi chiar să aruncaţi o privire peste o listă cu advertiseri care au detaliile voastre. Reclamele vor apărea în News Feed, care recent a scăpat de titluri clickbait, iar la fiecare unitate ad veţi putea apăsa pe o opţiune specială şi să îi daţi thumbs up, să o ascundeţi sau să aflaţi de ce vedeţi acea reclamă (Why Am I Seeing This), dacă e irelevantă.
Reţineţi că nu există vreo metodă să evităm complet reclamele Facebook.