Apple a trecut de perioada când îl folosea doar pe Jony Ive pe un fundal alb vorbind despre produsele sale pentru a le face reclamă. Acum a început să aibă spoturi TV şi online mai curajoase, îndrăzneţe, revoluţionare (cum erau produsele lor cândva). Trebuie să recunosc că noua reclamă pentru iPhone 11 Pro e bine realizată, dar merge pe un aspect la care nu m-aş fi gândit: duritatea telefonului.
Gigantul din Cupertino a lansat două reclame video pentru iPhone 11 Pro, una axată pe cât de rezistent e smartphone-ul nou şi alta axată pe camera sa triplă. În primul spot de peste un minut vedem telefonul într-un tunel special de teste, bombardat cu tot soiul de jucării de plastic, mâncare, biberoane, figurine cu Spiderman, broccoli, lămâi, baghete, pensete, elastice de păr şi mănuşi de piele.
Până şi un buchet de flori îl pocneşte, iar la final avem cireaşa de pe tort... adică mai bine zis tot tortul de nuntă care pică pe iPhone 11 Pro. Pornesc apoi stropitoarele de incendiu şi fac curat, iar telefonul e ca nou.... Apple ar vrea indice faptul că are un telefon foarte rezistent la intemperii, poate chiar peste media standard a unui IP68. Mă îndoiesc că e peste concurență totuşi şi nu aş vrea să îl văd în apă sărată pe iPhone 11 Pro.
A doua reclamă e pe bază de câine lăţos, care este fotografiat cu fiecare dintre cele 3 camere din spate, având o coafură care ar face-o pe Kate Moss să fie geloasă. Apropo, Apple a subliniat şi că are un mod special de captură pentru animalele de companie odată cu noile telefoane.
Şi cum Samsung pur şi simplu nu se poate abţine să nu trolleze, tocmai a postat un clip în care prezintă un iPhone şi un Galaxy Note 10 unul lângă altul. Doi îndrăgostiţi se uită la un clip video cu o cerere în căsătorie şi văd că unul a filmat normal pe iPhone, iar altul a filmat cu Bokeh, cum doar Note 10 poate. Bătălia de toamnă a început şi va fi una feroce, prezicând marea luptă din perioada sărbătorilor de iarnă, care deja începe luna viitoare cu Halloween.
Voi ce reclamă preferați?