Unele branduri adoră să se poziţioneze ca "edgy" şi "cool" în ziua de azi pentru a atrage publicul tânăr, yuppie şi cititor de Vice. Printre acele branduri se numără şi Dbrand, care vinde skin-uri pentru telefoane şi care a primit promovare şi susţinere de la marii YouTuberi tech din SUA. Şi-au cam luat nasul la purtare şi mai nou îşi permit să atace gratuit Nokia.
Auto descris ca "o cultură, nu un produs", Dbrand a răspuns unei întrebări pe Twitter într-un mod pasiv agresiv, defăimând în acelaşi timp Nokia. Un utilizator a întrebat când vor aduce huse/skin-uri pentru telefoanele noi Nokia, pentru a i se răspunde să verifice tomberoanele din spatele magazinelor Radio Shack locale. Radio Shack este un magazin de electronice, cunoscut pentru faptul că vinde vechituri, precum radio-uri cu tranzistori sau alte produse old school.
Având în vedere că 10 milioane de oameni (sau mai mult) au considerat că merită să cumpere telefoane Nokia anul trecut, Dbrand pierde o clientelă serioasă cu declaraţii de genul. Apropo, Radio Shack se află în faliment de ceva vreme, deci probabil Dbrand îi consideră pe cei de la Nokia tot falimentari. Compania mai produce şi skin-uri de vinil pentru laptop-uri, telefoane şi console de jocuri.
Se ocupă în general de iPhone-uri, Galaxy S-uri şi alte terminale high end. Oare Nokia/HMD Global are vreun răspuns deştept pe ţeavă? Ceva de gen "preferăm să avem telefoanele la gunoi, decât cu skin-urile voastre".