Pentru că am aruncat o privire peste planurile Allview pentru 2017, vedem şi ce a însemnat 2016 pentru compania braşoveana. Anul trecut a adus o creştere a cifrei de afaceri de 10%, iar mai multe detalii despre performanţele din 2016 aflaţi mai jos.
Creşterea de 10% e în comparaţie cu anul anterior, iar terminalele acestui brand popular autohton au ajuns în mâinile a peste un milion şi jumătate de utilizatori. Gama Soul a fost cea cu o creştere importantă anul trecut, datorită modelelor din seria X3 Soul, apreciate de altfel şi în recenziile noastre. Creşterea de la generaţia X2 Soul la cea X3 Soul a fost de 100%, modele ca X3 Soul Plus sau Pro ajungând rapid best sellere locale.
De remarcat că Allview activează şi în exteriorul României, 10% din totalul cifrei sale de afaceri fiind generat de pieţe externe. Tot în 2016 Allview a intrat în zona smart home, odată cu iniţiativa Siebo Smart Home, ce include o oglindă inteligenta, camere de securitate şi senzori high end. Pentru 2017 planurile implică terminale cu camere duale, modele de tablete pentru productivitate, smartwatchuri noi şi chiar un smartphone cu ecran edge to edge.