Prin intermediul unui comunicat de presă, operatorul Vodafone România anunță astăzi rezultatele financiare înregistrate în trimestrul 3 al anului fiscal 2016 - 2017 ce a luat sfârșit la data de 31 decembrie 2016. Ei bine, în această perioadă operatorul operatorul telecom a înregistrat un număr total de 9.456.879 clienți (servicii mobile, servicii de voce și Internet of Things), cifră în creștere cu 355.587 față de aceeași perioadă a anului precedent.
Din totalul mai sus prezentat, un număr de 8.763.478 sunt utilizatori ai serviciilor mobile, iar din punct de vedere al veniturilor obținute din serviciile aferente trimestrului încheiat la 31 decembrie 2016, aflăm că Vodafone România a obținut suma de 178.7 milioane de euro (în creștere cu 2.8% față de perioada similară a anului precedent).
Mai suntem informați că la sfârșitul anului 2016, abonații serviciilor Vodafone România reprezentau 41% din baza de clienți mobili, iar utilizatorii Cartelei Vodafone - 59%. Numărul utilizatorilor serviciilor pre-plătite a scăzut cu 0,1 puncte procentuale față de trimestrul anterior, iar consumul de date mobile a crescut cu 107% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
Nu în ultimul rând aflăm că rata de penetrare a smartphone-urilor în baza de utilizatori a crescut cu 3.9%.