Cu o istorie de 11 ani pe piaţa locală, QuickMobile.ro a trecut printr-o metamorfoză interesantă în aceste zile, prin intermediul unei schimbări de logo şi a unui rebranding. Unul dintre retailerii cei mai mari de la noi, QuickMobile îşi redefinea operaţiunile de service si abordarea pieţei locale anul trecut, iar acum are şi logo nou.
Identitatea vizuală cea nouă stă sub semnul lui "Q", de aici şi sintagma "Welcome Q" a celor de la Hyestudio, care s-au ocupat cu această schimbare de look. După câteva luni de lucru, identitatea a fost inaugurată la standul IMWorld şi confirmată de către Tudor Tiboc, CEO QuickMobile.ro pe Facebook. În primul rând, acel "Q" devine simbolul central Quickmobile şi trece de la un roşu pronunţat la un portocaliu degrade şi un rotund perfect, cu o codiţă mică.
Cuvântul QuickMobile este unificat, fără litera "Q" sau "M" mare, ci cu low caps, asemenea marilor companii tech din ultimul deceniu şi jumătate. Cei de la Hye Studio afirmă că au dorit să exprime faptul că acest brand este "cutting edge" prin intermediul noului logo, ceea ce le-a ieşit destul de bine.
Retailerul e cel care aduce foarte des primul în România telefoanele proaspăt lansate şi începând cu toamna trecută au început şi parteneriate cu service-uri autorizate, fiind oferită şi posibilitatea de a verifica starea solicitării online, în orice moment. Cu acest nou "Q" sperăm să vedem o perfecţionare a companiei şi îmbunătăţire la capitolul service, existând destule lucruri de rezolvat în această zonă!