An de an cei de la eMAG organizează un eveniment de presă în noiembrie pentru a ne informa ce pregătiri s-au realizat pentru campania de Black Friday. Asta s-a întâmplat și la începutul acestei săptămâni când retailerul a invitat jurnaliștii în București pentru a dezvălui datele complete despre promoțiile ce vor fi afișate începând de vineri dimineață, 17 noiembrie!
Iulian Stanciu, directorul general eMAG a declarat faptul că ediția din 2017 va include peste 2 milioane de produse în ofertă, printre acestea numărându-se 20.000 frigidere, 25.000 de laptop-uri, 50.000 televizoare și 60.000 smartphone-uri. Vor mai fi oferite și 150.000 parfumuri, 150.000 produse pentru casă și grădină, 25.000 de anvelope, dar și 150.000 de electrocasnice.
Nu lipsesc nici reducerile din categoria fashion unde vor exista 200.000 produse și pentru acest an vom beneficia și de oferte mai speciale precum automobile, motociclete, monede și lingouri de aur, ceasuri și bijuterii de lux, cât și vouchere de 100 euro Tarom ce vor putea fi achiziționate la suma de 50 euro. De asemenea, vor mai fi puse în vânzare abonamente Digi Mobil, respectiv pachete turistice.
Aflăm că reducerile maxime urcă până la 80% și pentru prima dată auzim despre o așa numită reducere medie care în cazul eMAG va fi de 34%. Pentru cei care au în plan achiziția în rate, există o ofertă ideală aici, cea de cumpărături în 60 rate fără dobândă prin cardul de credit eMAG realizat împreună cu Raiffeisen. Se oferă și 500 lei bonus în cazul în care achiziționați produse de minim 1000 lei.
Iulian Stanciu declară că 67% dintre comenzi vor fi livrate în 5 zile, iar restul până pe 29 noiembrie. Se lucrează în acest an cu 4 firme de curierat, de 50% dintre livrări ocupându-se Fan Curier, iar de restul companiile Urgent Cargus, Sameday și HDS. Cât despre pregătirile la nivel de investiții, eMAG are rezervat un depozit de 125000 metri pătrați în care s-au investit 10 milioane de euro.
Am construit Black Friday plecând de la dorința de a le da clienților prețuri foarte bune, bazându-ne pe volume foarte mari. Am ajuns la a șaptea ediție a evenimentului, păstrăm tradiția, iar pentru a putea oferi prețuri mai bune decât oricând în timpul anului, Black Friday trebuie să fie o singură zi.
Alte 2.5 milioane de euro au fost direcționate către servere și infrastructura de cloud computing. eMAG dorește ca în acest an să realizeze vânzări de 350 milioane de lei cumulate din comercializarea a 1,3 milioane de produse. Comparativ, anul trecut au fost vândute 1,1 milioane produse în valoare de 301 milioane lei. Mai sus aveți și declarația lui Iulian Stanciu despre ediția Black Friday din acest an!