Ecosistemul eMAG Marketplace a crescut cu 80% într-un singur an, ajungând la 36.000 de selleri

1.151 ori
<b>Ecosistemul eMAG Marketplace a crescut cu 80% într-un singur an, ajungând la 36.000 de selleri</b>eMAG nu are doar component de retailer de sine stătător, ci şi platforma Marketplace, pe care găzduieşte parteneri ce îşi vând produsele prin intermediul site-ului său. Azi aflăm că acest ecosistem Marketplace

eMAG nu are doar component de retailer de sine stătător, ci şi platforma Marketplace, pe care găzduieşte parteneri ce îşi vând produsele prin intermediul site-ului său. Azi aflăm că acest ecosistem Marketplace a crescut cu 80% într-un an şi a ajuns la 36.000 de selleri. E vorba despre IMM-uri care vând în România, Bulgaria şi Ungaria.

Predicţiile arată că acest tip de comerţ va înregistra creşteri semnificative în continuare, odată cu evoluţia economiei digitale. Pentru a susţine dezvoltarea ecosistemului în acest context, eMAG va investi 251 de milioane de lei în dezvoltarea antreprenoriatului digital prin platforma Marketplace în următorii 3 ani. Trebuie spus că platforma Marketplace a împlinit deja 10 ani, iar pe lângă cei 36.000 de selleri, are şi 8 milioane de produse listate. De altfel 60% din produsele vândute pe eMAG provin din Marketplace.

eMAG

eMAG Seller's Day, cea mai mare conferinţă de ecommerce din regiune a reunit online peste 3000 de selleri, cu o cifră de afaceri cumulată de 8.5 miliarde de euro. La evenimentul Sellers’ Day, eMAG a premiat cei mai performanți parteneri cu premii totale de 227.000 euro:

  • Activitate exemplară (calitate bună a descrierilor, livrare la timp, feedback bun de la clienți): Grup DZC
  • Extindere de gamă: Prichindel
  • Livrare în 24h: Susino România
  • Premiul special Campionul Genius: ParfumuRo
  • Stocuri optimizate: Ataline Prosistem
  • Creștere accelerată: Narpo-Consult
  • Deschide România: Mastel Com
  • Curiozitate și implicare: Eurotrading Expert

Progresul din ultimii ani se datorează creşterii ecommerce pe plan local, dar şi instrumentelor de analiză şi optimizare a afacerii pe care sellerii le utilizează. Există un asistent virtual de business (care a dus la creşterea în medie cu 55% a vânzărilor urmând recomandările pentru optimizarea de stocuri), dar şi indicatorul seller rating, care a dus la o creştere cu 155% a ratei de conversie pentru sellerii care au primit peste 4 stele de la clienţi.

Până la final de an 2021, sellerii din Marketplace vor beneficia de instrumente noi, care îi vor ajuta să îşi dezvolte business-ul, dar şi de noi canale de comunicare. În curând va apărea un sistem nou pentru măsurarea indicatorilor de sănătate a contului, evaluând activitatea în platformă, cu accent pe acţiuni de prevenţie. Din iulie se va simplifica fluxul de listare, iar în septembrie va sosi aplicaţia de mobil eMAG Marketplace.

-3% din preț pe QuickMobile.ro, cupon: QUICK202
Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×